Liten del av en lista

HUR:
Svarar du i telefonen: hej de är Cajsa, men svarar jag i mn mobil är et mer typ , halllooåå ., förutom när pappa svarar då säger jag alltid CAJSA.
Fördriver du tiden: Just nu kollar jag på LOST, älska . :D
Mycket pengar har du: Mycke, sparar inför nästa shoppongtur med älsk.
Ofta Bäddar du sängen: Varje dag (a) cajsa är en duktig flicka.
Ofta diskar du: Typ aldrig, joo efter att jag bakat diskar jag alltid.
Ofta städar du: Någon gång i veckan röjer jag väl upp mitt rum litta,
Många stör du dig på: haha , de skulle du allt vilja veta vah?
Ofta träffar du din familj: hela tiden typ. eller jag vet inte vilka som är min famlij , har en jävla massa syskon , Lovisa Johannes Nils-Petter , sen är de ju mamma och pappa ( som är skillda ) och då tillkommer ju Helena och bjöörn och dersan barn sen innan , malena jocke ella julia gustav.. och sen tillhör ju faktiskt fanny stephanie viktoria min familj med , som du ser är de ganska svårt att träffa alla samtidigt.. tror aldrig de har hänt faktiskt .

klick.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Kul blogg, jag kopar listan if its all right with you?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback