Melodifestivalen 07

Jaha, de här är då enligt mig..

Jimmy Jansson - Amanda
Måste erkänna att jag faktiskt gillade jimmy janssons låt för en gångs skull.. jag tycker men blev riktigt glad av att höra låten "amanda" .. han känns så sprallig och glad, precis som jag ;D
Och sen måste jag ju ta och säga grattis till det lilla barnet.

Elin Lanto - Money
Frågar du mig, uuusschh.. hon utspelar en riktig bitch ( rich bitch, som hon också sjunger i låten ) det enda bra med denna låten var hennes höga coola svarta hatt, 1 poäng.

The Ark - The worrying kind
Herre Guuuuuuuuuud, en riktigt bra låååt, jag blev helt chockad av att se en så bra låt i melodifestivalen, mycket bra ! ett litet minus bara, han kunde behållt tröjan/Kavajen på, men de minuset vägs ut av hans übersnygga höga byxor, riktigt fräcka.

Nanne - jag måste kyssa dig
Är de bara jag som tycker hon ( och uggla ) börjar bli lite för gamla för det här nu, jag tycker de kan köpa sig ett torp någonstans och njuta resten av livet.

Anna book - samba sambero
Finns de ngt annat att säga en, en riktigt schlager !

Andreas lundstedt - move
Visst, en helt okey låt i sig. men allvarligt talat, jag tycker det var lite fjolligt att han hade tre "sexiga" dansare bakom sig, när man nu vet att han ändå inte bryr sig eller blir attraherad av detta kön.

Sofie - Hyptnotize
En riktig flopp, jag säger bara :
wannabe helena papparizzo ( hur hon nu stavar sitt efternamn )
förrästen ingen bra immitation.

cosmo 4 -what's your name
en låt som satte sig på huvudet, inte minst på min lillebror som går runt och trallar på denna låt
- what's your name babe, what's your name baaaaaaaaaabe.


Kretik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback