Min födelsedag 2/3

Hellu ja !

Idag var de då min så kallade dag.
Blev väckt av pappa och johannes, fick finfina högtalare till mobilen :D
åt god frukost och begav mig sen till skolan, där en viss fanny hade satt upp en massa bilder på mig, haha ..
de sjöng för mig i klassen oxå. ahha ..Skolan var jätterooulig.. sen var jag med fanny, måste säga att vi var jätte rastlösa, så vi typ gick hem till henne och fixade lite, sen hem till mig ( mamma ) där fick jag en present de andra ska jag få den 3.. en skidhjälm, som jag behövde.. den var skitsnygg ! ( det kommer bilder sen ) Vi hyrde film.. " an amerikan haunting " den var grymt bra ! klockan blev sex och alla kom.. Vicco Marie Anna Hanna Lovisa och Ebba.. vi åt tacos ( vad annars ^^ ) sen kollade vi på filmen, jag var rädd (a) .. sen åt vi en massa glass och godis och chips och dipp.. jag höll på att sprängas under kvällen, fyfan va vi åt.. Jag fick massa fina presenter .. kommeer lägga in bilder på allt sen ! nu ska duscha sen ska jag firas av resten av la famillia ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback