skratt skratt skratt

Idag när jag hade engelska så var jag typ klar med allt så jag satte mig ute i skeppet för att plugga lite spanska glosor , satte mig vid fanny och Jesper.. fyfan va jag skrattade hela tiden åt Jesper ( vilket fanny oxå gjorde efter som hon skrattade så hon grääääääät ) haha . först satt han typ och mobbade mig för att jag flummade och skummade litta, själv satt han och fanny med ngn konstig matte typ tjugosex minus tre delat på nio upphöjt med två.. Fattar ni de två snillsen går i åttan och läser fucking gymnasium-matte, de är cp.
men iaf. bordet vi satt vid var helt stört, sen var ojämt så i typ fem minuter satt jesper och typ ¨vad ska man säga¨ vickade på bordet hela tiden medans jag skrev så jag fick sudda och greja hela tiden , sen kom alexandra ( deras lärare ) och sa att jesper skulle lägga lite papper under bordsbenet, då går han och hämtar en morot och försöker trcka in under bordet, åter igen började fanny skratta så hon grät, och jag var inte långt borta.... shiiiit, jag kan ju säga att det blev inte mycket gjort på den lektionen , hahaha ..

Sen provade jag Maddes glasögon och alla höll med om att jag såg väldigt innteligent ut i dem, sen när Jesper skulle testa dem så höll alla med om att han såg väldigt Gaaay ut! Så kom alexandra igen

A : jesper skulle du ha hjälp eller?
J: Jesperlina heter jag faktiskt.

Då trodde jag fanny skulle dööö.. Av skratt, ja det är ju iaf en lycklig död.

Kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiicckk

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh.. herregud, jag höll verkligen på att döö... fy f*n vad jesper(lina) såg rolig ut ... verkligen som en lite bög i de glasögonen ;P

2007-03-16 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback