Släktkalaset för mig :D

haha .. jag garvar fortrfrande , dett har verkligen varit såå skoj !
Michaelas familj var väldigt punktliga idag, jag fick en jättefin tröja :d sen kom mormor och morfar, fick pengar och en tavla som jag har velat ha sen jag var fyra år.. såå glad ! Lite senare kom Maggis och Kuno fick finfint presentkort på VÄÄLA ;d..
Vi åt jättegod kyckling medris som mammsen ( min ängel ) gjoooort (v) .. sen tog jag och mikkan en massa bilder som vanligt . :D

image100 image101 image103

sen åt vi daimtårta, min favorit ! sen kollade jag mikkan johannes och love ( som kom under eftermiddagens gång ) .. minns inte vad den hette men rooulig var den..
Sen skulle alla åka hem , men staffan kom aldrig så jag tog hans skor och jacka och så hoppade jag och mamma in i mikkans bil.. haha .. vi åkte runt i typ 20 minuter i båstad och mamma och christel hade riktigt skoj, de satt och fnittrade hela hela tiden, fy fan va jag mikkan olivia och jenny skrattade .. Jenny ( 27 ) körde och mikkan satt fram . jag och olivia var inträngda i baksätets mitt.

Vilken dag de blev, sååå nööjd. :D
Puss kliiiickk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback