Studiedag

Min studie dag tillbringade jag på GeKås i Ullared

image129

Vi var typ framma i Ullared klockan halv 10 och jag kan ju säga att vi var inte hemma förrän klockan 7.
Jag hittade faktiskt inte så mycket.. INGA KLÄDER ( men vad hade jag förväntat mig ) .. jag köpte lite stuffs till skolan istället, stiftpenna, stift, mappar.. ch typ lite grejor som : 3 nagellack (a), nagelfilar, lepsyl och andra sånna bra-att-ha-saker.  Men sen så finns de ju ett jättebra h&m precis brevid Gekås, så där shoppade Cajsa :D:D:D

Lägger kanske in bilder senare..
Måste bara säga att jag har fått världens finaste ballerina-skor ( ni vet de märket med en tupp, jag har hjärnsläpp )

puss klick .. imorron ska jag vara med lilla fanny och vi ska käka upp resten av våra små chokladbollar :D:D

Kommentarer
Postat av: majlinda

ÅH DIN BAAAJSKOORV ! Jag såg ett par skitfina såna "tupp-skor" på familia idag, och jag ska köpa dom. hihi, fast jag vet inte när (a) men dom var typ beiga, och så var tuppen på sidan :D asfina ;b<3

2007-03-20 @ 21:53:42
Postat av: majlinda

ÅH DIN BAAAJSKOORV ! Jag såg ett par skitfina såna "tupp-skor" på familia idag, och jag ska köpa dom. hihi, fast jag vet inte när (a) men dom var typ beiga, och så var tuppen på sidan :D asfina ;b<3

2007-03-20 @ 21:54:07
Postat av: Pauline

jag vill också till GeKås.:D fuskis :( hahah . hoppas du hade kul :D

2007-03-20 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback