Vår?

Vädret är jäkligt knstigt just nu, det är jättefint ch sol ute.. men så fort man kommer ut så är det kallt som in i .. för det blåååser som in i .

Jag vill verkligen ha vååår nuuu ! innan jag glömmer de, GRATTIS AMANDA CARDELL.. femton idag ;D

igåår som ni alla säkert redan vet såå var jag med älskade Lovisa och Majlinda, vi var på piren och fiiikade med myspys filt och kameran ( se bilder längre ner ) .. såå fina bilder, jag har en hel del till so ligger på min fina lilla pixbox..
www.caajsa.pixbox.se .. ;D

igår ( fredag ) :
var i skolan som vanligt, ganska tråkigt för de är typ ingen som uppskattar de men gör eller säger, jag tycker att alla har blivit så negativa på senaste.. vi hade först matte sen SO sen Gympa :D Alis och Becka höll i lektionen, vi körde äggleken ( för de som inte vet så får ni fråga ) jag jenny oskar och tina kom i samma lag, var var bäst bäst bäst.. vi vann ! moahaha . :D:D:D .. Sen hade vi EA med Miss ula ( eller som han mer vill bli kallad Mr. Ola ) Han drar alltid en massa dåliga skämt t.ex :

-Vet ni varför de heter usb-minne?
-Nääää
-För USA var redan upptaget.

Alltid en massa sånna . hahah .. sen kom majjis och hämtade upp mig, sen träffade vi Lovisa och så gick vi alla tre hem till mig och gjode varm choklaaad och pappa hade köpt bullar och ballerina ;D så tog vi min cykel och drog ner till piren, påvägen snackade vi om en ursnggkille .. och sen kommer just denna kille ner från en annan väg, och alla vi började skrika och asgarva .. han hade troligen hört va vi sa. moahaha .. sen typ skrattade vi hela vägen tills vi var framme. vi började fika och ta en massa bilder, många pics blev mychet fiina men vissa blev också groteskt fuuuula, haha . men de var sååå mysiiigt ! Sen följde jag och majjis med Lovisa upp till dansen för hon skulle dansa , där satt vi och värmde upp oss en stund.. vi kollade typ bara 10 min sen lämnade vi min söta menssyster. Jag och Majjis cyklade hem till mig och la in alla bilderna på datorn och typ filmade när vi sjöng till "this is it - melba more" ch så kom pappa in, ahhahahaa . Klockan 17.50 gick majjis buss och jag gick och handlade lite åt pappa. Sen åt vi , pappa jag johannes och julia <3 .. sen kollade vi på "så ska de låta" de programmet är såå bra, ellerhur? moahhaa . sen var de Masjävlar på TV vilken jag och daddy kollade på :D

Sen somnade jag ;) puss kliiiiick.

Kommentarer
Postat av: Tindra

Ja, blåsten förstör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback