3 maj..

Ganska skoj i skolan iaf, looked like this..

  

After school var jag med min älskade alexandra nobel, hennes undebara namn nämns ofta numera! Lite bilder blev det ju som alltid.. :D + att jag fick världens fräckaste Guld-skor av alis, så snällt! hon kunde nämligen inte ha dem längre :D ( kommer bild på dem sen )

        
   
   

Sen cyklade jag hem till min Underbara mormor och morfar, morfar är såå gooooo´ .. blev jätteglad för jag fick två tar skärp av mormor, jag får alltid saker när jag är där :D:D:D ( bilder på skärpen kommer sen tillsammans med guld-skorna )

Sen bar det av till CHEEEEEERRLLEEAADDDIIIINGEEENN (v)(v) Älskar det!
Och vi ska ha ett cheer-team-sleep-over-mys-night! ahahaha .. love it !

Nu ska jag käka frukost bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback