Dag med michaela! <3

Idag har vi haft helahalv släkten hemma + michaelas famliy.. så trevligt!
som vanligt tog jag och mich tusen bilder, men vi cyklade runt en massa :

◊ först till dansen
◊ sen till lejontrappan
◊ sen ner för lejontrappan, intresant
◊ vidare till stranden
◊ ut på piren
◊ upp för hasselgränden
◊ förbi statiol och hem
◊ krängde lite rabarber-paj
◊ stack ut igen
◊ förbi kyrkan
◊ sen mot michaelas nyköpta hus
◊ där vi hade mys
◊ och tog bilder
◊ sedan cykling hem
◊ sen skulle mich hem till Markaryd

(huset i båstad är bara sommarhus)
bilder :

   
   
   
   
   

I totaly love you! <3

ikväll ska jag träffa min älskade Fanny som jag inte har sett sen i Onsdags ;D

image698

Puss puss , babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en fråga ! vem tar bilderna när ni är så långt borta från kameran och ligger ner på en brygga tex ?

2007-05-20 @ 23:09:01
Postat av: Cajsa

Svar till anonym :
Självutlösare på kameran , så får man hitta olika så smarta ställen att ställen den på. kram.

2007-05-21 @ 17:45:42
Postat av: Michaela

Den nästsista bilden måste du ta bort nuuuu nuuu nuuu !!! förstått ?? ;)

2007-05-22 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback