Dansuppvisning 2.

Här kommer bilder från Sandra babes kamera !

                

Obsarvera att alla bilder är från "bakom scenen" och lite utomhus.. love you babes.

Andra showen gick jättebra, tycker snd om alla de som fick låtar när de hackade , men ni var extra duktiga ;b . sjukt kul med dans, Cajsa love it ! nu är jag sjukt trött fast satidigt jätte pigg, energidryckerna gjorde mig inte pigg, utan mer fnittrig.. haha .. pussar..

Nu har jag ont i huvudet , bajs!
Pussar från en trött Cajsa..

Kommentarer
Postat av: jenny,

nejmen hoppsan, vems energidrycker? miiinaaa :D

Postat av: Marie

Snälla cajsa jag ser mongo ut på båda bilderna jag är med, men den andra bilden ser jag rent ut sagt förjävlig ut! du måste ta bort den!

2007-05-06 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback