Eftermiddag med Alis ballis booooo

har alltid så mysigt med dig!
Thihi, jag var sjukt rädd när änderna krigade ( två hanar om en hona ) trodde ty de skulle ha ihjäl varandra. Jag ooch alis satt på övervåningen med öppet fönster, de flög mot vårat fönster , och mina reflexer var direkt att stänga.. blev skiiiiiiiiträdd.. Hahha .. sen köpte vi godis och skvallertidningar.. thihi.. sen lekte vi med en fontän , hahah . alis skvätte ner hela sig själv och jag skrattade mig kissinödig! Haha .. och en massa annat roligt, men de förblir hemlighet mellan mig och alis,  <3<3<3<3

 

Älskar dig barndomsvän.... sen vill jag också säga att jag är extremt glad att ebba är hemma igen.. ;b.. snackade lite med henne nyss. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback