jag förstår inte att man kan vara sååå trött.. eller joo..

Inatt sov jag ju på gymmet med de underbara :  Vikoria Adele Malin Rebecca Ebba Michell Alexandra Majjis Sara Jenny Sofia Miccaela Teres... Så dundermysigt..

Alla vi låg och snackade hur mycket som helst, en del somnade men Jag VIktoria Michell Rebecca och lite Alexandra snackade om massa scary tillfällen och sånt så jag var skit rädd sen .. haha . vi somnade runt halv 4... gymmet öppnade halv 6.. men de vaknade vi inte av , så vi sov till ca halv 8.. 4 TIMMAR, det var liksom för lite för att man skulle kunna bli trött.. thihi... sen åt vi frukost och städade, SEN DANSADE VI I NÄSTAN EN TIMME... inse trött jag var när jag kom hem , tog en snabb dusch och hoppade i min säng, så jag har sovit i drygt 4 timmar till nu , =)

Ikväll ska jag till min lillebrors kompis familj, de är underbara! Så trevliga, det ska bli mysigt!
Egentligen borde jag nog gå upp och göra mig i ordning lite men jag orkar inte!

Hahha .. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback