love you people..

kvällen igår började med anna och hanna . mina underbaringar...
Vi spelade LITE.. vi skulle egentligen tränat hela kvällen, men riktigt så bra blev de inte! Oliwer och Alex, vill komma .. de bor i hemmeslöv, men fick ingen skjuts + att Oliwer går på kryckor, aj aj aj..
så vi gick för att möta dem! haha.. skit skoj, vi träffade brun med W och stoffe på vägen .. efter ett litet tag mötte vi dem, sen vandrade vi hemåt mot mig igen.. fast vi spelade typ inget.. hahaha..
oliwer tog en massa fula bilder på mig , de var inte alls skoj! gahh..
men sen när de skulle hem var de skit skoj! haha..
jag anna hanna stack ner till skolan , där vi såg en massa folk, men vi var tvunga att vandra hem..

sen typ la jag mig ..
hajhajhaj..

anna hanna oliwer alex , love you...

och anna och hanna , det kommer bli bra på skolavslutningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback