snodd från JennyS

1.Hur mår du idag?
No way out


2.Kommer du komma långt i livet?
Nobody knows

3.Hur ser dina vänner dej?
that women

4.Kommer du gifta dej?
I don't wanna be
 
5.Vad e ditt livs themesong?
Homesless Heart


6.Vad e ditt livs historia?
I wanna danve with somebody


7.Hur är skolan för dej?
I will survive


8.Hur kan du komma framåt i livet?
Cuckoo


9.Hur kommer imorgon vara?
Dancin' In The moonlight


10.Vad är det bästa med dina vänner?
I belong to you


11.Vad finns i lager för nästa vecka?
mary


12.Vikken sång beskriver dej bäst?
On the radio

13.Hur är det med ditt liv?
Lemon tree

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Fame     (fame, baaam, i'm gonna live forever)

15.Hur ser världen på dej?
Bad moon rising

16.Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Whitout you

17.Vad tycker dina vänner om dej?
Can't stop loving you

18.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Sweet dreams are made of this

19.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Bad day

20.Har du en djup och mörk hemlighet?
Forever young

21.Brukar folk i hemlighet fantisera om dej?
Cry

22.Hur kan jag göra mej själv glad?
Han jobbar i affären

23.Kommer jag nånsin ha barn?
My song

24.vad är några tips till mej?
Himlen runt hörnet

25.Hur kommer jag bli igenkänd?
Take me away

26.Vad är min danssång?
The rose

sätt ipoden/mp3n på blandat och bläddra igenom dina låtar,varje låt blir svar på varje fråga xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback