Syndabock

yeeeah , I know .
Men jag orkar verkligen inte med prov, bloggar istället :D

idag : vi samlades först i skolan , sen GICK vi ända ut till norrviken , (humm ? hur långt kan de va, halv mil, kanske )

    

sen samlades vi på stranden och eftersom vi skulle ha bild hela dagen så blev vi indelade i grupper och i dessa grupper på skulle vi bygga skulpturer , men jag och rebecka tog en massa bilder istället, fast hjälpte till lite. Vi hittade bla en " ej moped " skylt .. som vi gillade att posa med ;)

             

Sen vandrade vi upp till själva norrvikens trädgårdar, där vi ritiade en stund.
sen stack vi tillbaks till stranden för att grilla och käka.

   

Sen gick vi tillbaks till nrrviken, där vi i min grupp satte oss för att teckna av själva huset, :D



Sen slutade vi kring 2, då började jag och alis vår långa vandring hemåt, den tog en hel jävla timme!

   

När vi äntligen ko hem till mig låg vi på en stor, jättestor, filt på min gräsmatta , dunderskönt, min fötter var DÖÖÖÖÖÖÖÖDAAAAAA!!

nu ska jag ta en jävligt snabb dusch och sedan se på house som börjar om 6 minuer..
Puss

Kommentarer
Postat av: JENNYY XD

klart att det tar en timme om ni ska fota varannan sekund ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback