Väla och Ikea

var en väldigt liten snabbis på ikea och väla idag, gillar impulsiva tillfällen, dom blir oftast roliga!

Inne på ikea fick jag en orange datorväska av pappa , :D

image731

sen köpte jag och johannes grillhandskar, ( skitsnygga ) , till mammsen <3

image732

sen köpte jag en assnygg klänning på gina tricot, får bli till min skolavslutningen.

image733

Förästen så tränar jag som aldrig förr på låtarna som jag ska sjunga med anna och hanna på skolavslutningen , gaaaaaaahh... men men , peppa peppa!

Kram och puss , haha ;)





kommentarer blir man glad av , jag vill gärna bli glad =D


Kommentarer
Postat av: Butter

Vad ska ni sjunga ? :)

Postat av: julia

Oooootroligt söt klänning vännen!

2007-05-28 @ 19:18:18
URL: http://schulia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback