vatten-med-sopa-kriiiig :d

Så fuckat roooligt!
Efter att jag hade slutat skolan skulle jag vänta på fanny i typ 20 min på att hon skulle sluta, de skulle städa sitt klassrum och hade därför en liten hink med sopavatten i. fanny började skvätta lite på AdamK som genast tände till och började skvätta tillbaka, jag som står precis utanför deras dörr får en del på mig. Jag vill ju självklart ge igen mot AdamK så jag tar en sån där gul och grön tvätt sak och massa vatten i den , springer efter adamK som sprungit in i gröna .. det droppar och jag får hur mycket som helst över mig... men iaf , sen jagade jag Adam genom hela skolan och sen försvann han , jag gick tillbaka till blåa och väntade där på att han skulle komma tillbaks, vilket han gjorde och han fick en hel del över sig ! skoj ! Sen skulle jag då tillbaka till fannys klassrum där Caroline Marcus och Kaka väntar med allt vatten , när jag kommer in genom dörren får jag en fet jävla trasa i huvudet av carro sen kommer en *illsken* adam med blött papper som han kastade , gjorde för övrigt skit ont. Det slutade med att hela min vänstra axel var genomblöt , håret juktade sopa och min klänning var helt nerskvätt, men skoj var de .. jag har dock glömt säga att jag nog var den som skvätte ner alla andra mest.. hahah . . sen typ kom lärarna Henrik och Alexandra och skällde ut oss och sa att vi skulle städa , vilket vi då gjorde under ganska hög ljudnivå och mycket skratt. skit roligt ! när vi äntligen var klara så gic jag och fanny runt ch bad m ursäkt och önskade trevlig helg till typ alla , hahahhaa ..

image403

Jag älskar vattenkrig / sopa-prinsessan , tss..

Kommentarer
Postat av: fanny

vi låter så värsta fjäsk människorna ;P. men dey var fettigt skoj asså ;)

2007-05-04 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback